Filtriranje
0 kom 0
Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Zaboravljena lozinka - što učiniti?
Kliknite na poveznicu za prijavu, tamo ćete pronaći poveznicu za zaboravljenu lozinku, koja će vam poslati novu lozinku na Vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.
Kako izvršiti narudžbu?
Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na gumb "Dovrši kupovinu" u desnom kutu stranice. Stranica će Vas potom odvesti na zaključivanje kupovine gdje popunjavanjem traženih podataka zaključite kupovinu klikom na gumb „Plati“. Svakako prije dovršetka kupovine preporučujemo čitanje naših Uvjeta kupnje.
Da li se moram registrirati?
Za kupovinu na našoj stranici se ne morate registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupovini i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve Vaše kupovine, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama, a naravno Vaše podatke nikada nećemo dijeliti. Ako se ne želite registrirati, kupovinu možete izvršiti kao „Gost“ profil.
Kako je moguće platiti?

Na 4she web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje (direktno u banci, plaćanjem preko usluge internet bankarstva ili virmanom) ili kreditnim karticama. Podržavaju se American Express, Diners, Visa i Mastercard kreditne kartice. Obročno plaćanje moguće je American Express i Diners kreditnim karticama do 6 rata bez kamata. Detaljnija opisana procedura plaćanja se može naći u našim Uvjetima kupnje.

U kojem roku se vrši isporuka?
Rok isporuke je cca. 2-3 radna dana. Za otoke i rijetko naseljena područja, krajnji rok isporuke je 7 radnih dana
Gdje vršite isporuku robe?
Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.
Što ako nisam zadovoljan/zadovoljna isporučenim?
Ako niste zadovoljni isporučenim, možete u roku od 14 dana od primitka robe (u slučaju da je pošiljka iz više dijelova, rok se računa od primitka zadnjeg dijela narudžbe) izvršiti povrat, a mi ćemo po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Troškove povrata robe snosi klijent.
Kako izvršiti povrat?

Za povrat je potrebno vratiti nekorišten proizvod sa originalnim pakiranjem i računom na adresu: Sport & Moda d.o.o., Grgura Budislavića 141, 23000 Zadar. Molimo vas da nas prije izvršenja povrata obavijestite na e-mail webshop@4she.hr navodeći broj narudžbe na koju se povrat odnosi. Po primitku neoštećenog proizvoda u originalnoj ambalaži (originalna ambalaža u kojoj je dostavljen artikl) vratiti ćemo vam sredstva. Troškove povrata robe snosi klijent. Molimo vas da pročitate detalje na stranici Uvjeti kupnje.

Što ako proizvod ima nedostatak?
Ako želite reklamirati proizvod s nedostatkom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail webshop@4she.hr s opisom problema. Nakon pregleda vraćene robe obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.
Može li se izvršiti zamjena artikla?
Zamjena robe moguća je za sve artikle unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom robe potrebno je poslati zajedno s robom na adresu.
To top