Filtriranje
0 kom 0

Vježbe koje pomažu u borbi protiv celulita

Datum objave: 16.04.2020

Kako bi se primjereno rješavale celulita moramo prvo razumjeti zašto i otkud on dolazi. Mnogo je čimbenika koji utječu na pojavu celulita, a kod nekih je on više ili manje izražen. Jedan od glavnih uzročnika je mišićna atrofija koja dolazi s godinama. Čak i žene koje su cijelog života bile mršave i bez trunke celulita s godinama,  dobivaju celulit jer mišići slabe a masno tkivo se taloži ispod površine kože. Nedovoljno tjelesne aktivnosti, nezadovoljavajuća prehrana, stres, toksičnost organizma, dehidracija, sve su to stvari koje utječu na stvaranje i ustrajnost tog tako tvrdoglavog celulita. Kažu da ga imaju sve žene, samo je kod nekih više ili manje izražen, a na kraju svega za celulit možemo zahvaliti i genetici. Ženama nije  lako to je sigurno, ali rješenje uvijek postoji. Nekolicina njih, zapravo, te bi svaka žena trebala za sebe naći ono što joj najbolje odgovara kako bi se riješila dosadne „narančine kore“.

Nikada ne možemo dovoljno naglasiti, ali hidratacija je neophodna u svemu. Pijte puno vode i tekućinu unosite kroz prehranu, jedite povrće bogato vodom, al pazite na unos soli u organizam. Kako se celulit najviše pokazuje kada je tijelo dehidrirano, pobrinite se da uz sebe stalno imate vodu ili slično. Jedite zdravo, krećite se što više i često napravite detoksikaciju organizma ili postite. Izbacivanje toksina iz tijela je savršeno za vaš organizam, pa tako i za celulit.

Ali ono na čemu vaš fokus treba biti najviše je tjelesna aktivnost, a postoje i određene vježbe koje dokazano potiču nestanak celulita. Napominjemo opet da je ponekad dovoljno samo da se pokrenete, da ubrzate svoj metabolizam i posvetite se svom zdravlju na sve načine. Misliti pozitivno i raditi na sebi je također od neophodne važnosti, jer sve ono što zadržavamo unutra, sve negativno, izbacuje se prema vani u našem tijelu.

Od pojedinačnih vježbi koje možete raditi s ili bez pomoći utega, nabrojat ćemo nekoliko najjednostavnijih. Na vama je samo da li ih želite raditi kod kuće ili u teretani, ali nemojte da vam cilj bude samo se riješiti celulita, radite na sebi konstantno.

Iskorak - iskorak je relativno jednostavna vježba koju u početku radite bez opterećenja a kasnije možete dodavati utege. Svi znamo ovu vježbu, pa je ne moramo dodatno objašnjavati, ali naglasit ćemo da je pri iskoraku također važno centralni dio tijela tzv. Core držati utegnutim.

Čučanj - nema bolje vježbe za riješiti se celulita i učvrstiti stražnjicu od čučnja. Također možete nakon nekog vremena nastaviti vježbati s utezima i polako povećavati njihovu težinu.

Čučanj skok - kako govori to je verzija čučnja iz kojeg nakon što se podignete iz čučnja napravite skok. Ako imate ikakvih problema s koljenima, pristupite ovoj vježbi s oprezom.

Aerobne vježbe - aerobne vježbe otapaju masnoću a time i celulit iz vašeg tijela, koji se zapravo najviše taložina nogama, bedrima i trbuhu. U jako kratko vrijeme ćete razviti i  vrhunsku kondiciju. Pijete puno vode, uvedite dosta voća i povrća u svoju prehranu i udrite po aerobiku i celulit će nestati.

Bicikl - idealan za izlete i rekreaciju, ali isto tako je i idealan za otapanje celulita. Ako nemate vlastiti bicikl ili mogućnosti za vožnju istog, nađite si neko društvo i  pravac u teretanu na prvi bicikl.

Plivanje - vježba koja je alfa i omega svim aktivnostima, pivanjem ćete kao žena samoj sebi učiniti samo dobre stvari. Plivajte i gradite svoje tijelo i sve grupe mišića,  riješite se celulita, učvrstite se i jednostavno uživajte u blagodatima vode koja će vas između ostaloga opustiti nakon napornog dana ili pripremiti za novi radni dan.

Bilo što da odaberete od vježbi ili aktivnosti, budite uporne jer nijedan uspjeh nije došao preko noći. Uključite sve čimbenike u svoju rutinu, hidrataciju, detoksikaciju, prehranu i dodatno kretanje. Bit ćete vrlo brzo nagrađene rezultatima.

To top