Filtriranje
0 kom 0

Povratak u formu nakon poroda

Datum objave: 27.09.2019

Prošlo je već nekoliko mjeseci od poroda, a  vi se još uvijek osjećate trudno? Kilogrami se nisu otopile, a zgodne Instagram mame koje samo tri mjeseca nakon poroda okolo hodaju s pločicama na trbuhu, dodatno povećavaju vašu frustraciju! Ne prestajete se pitati što s vama nije u redu i konstantno gubite samopouzdanje? Prestanite pratiti takve mame, izađite iz virtualnog svijeta i vratite se u realnost!

 

S vama je sve u potpunom redu, uključujući i višak kilograma! Beyoncé, Angelina Jolie, Heidi Klum ili Kim Kardashian - čiji je rekordni gubitak kilograma pokrenuo taj fit trend među novopečenim mamama, nije realan. Mi ne živimo takve živote i nemamo cijelu vojsku ljudi koja će se brinuti o našem kućanstvu i djetetu dok mi s privatnim trenerima gubimo kilograme brzinom svjetlosti.  No, je li realno - ili u tom slučaju čak i zdravo - mršavjeti nakon trudnoće takvom svjetlosnom brzinom? Što prije to osvijestite, osjećat ćete se bolje u vlastitom tijelu. Stroge dijete i intenzivno vježbanje nisu najbolji put za gubitak kilograma, posebice ako ste rodile carskim rezom ili još dojite. 

Prerane radikalne intervencije na težini neće uroditi plodom, već će vas dodatno iscrpiti i obeshrabriti.  S dijetom pričekajte sve dok ne prestanete dojiti i ne povratite staru snagu, dok se tjelovježba preporučuje već mjesec dana iza poroda. Rekreacija će vam vratiti energiju, ali i biti odlična prevencija postporođajnoj depresiji! Poanta cijele priče je da na višak kilograma morate paziti za vrijeme trudnoće.Mnoge trudnice vrijeme od 9 mjeseci koriste za potpuni hedonizam jer su doslovno shvatile kako „jedu za dvoje“. Ne pretjerujte u ničemu jer previše trudničkih kilograma ne šteti samo vama već i vašoj bebi.



Kako ćete znati jeste li spremne za povratak u teretanu? Ako ste imali komplikacije u trudnoći i težak porod, svakako se posavjetujte s liječnikom. Poanta je da povratak u formu započinjete vježbama niskog intenziteta. Krenite s hodanjem od sat vremena dnevno. Iskoristite vrijeme dok beba spava, zamolite partnera ili baka servis, kako biste odvojili sat vremena za šetnju prirodom ili kvartom. Ako pak nemate kome ostaviti bebu, pretvorite kolica u dio fitnes opreme i hodajte zajedno.  Guranje uz uzbrdicu može donijeti jako dobre rezultate.  Već nekoliko dana nakon poroda možete izvoditi vježbe disanja kojima će se kukovi i trbušni mišići vračati na svoje mjesto. Dojenje vam pomaže da izgubite višak kilograma, točnije 300-500 kalorija dnevno i čini vašu bebu zdravom. Ako dojite pravilna prehrana mora vam biti na prvom mjestu. Ono što jedete vi, jede i vaša beba kroz mlijeko. Bebe imaju čudne cikluse spavanja koje će vaše dane i noći okrenuti naglavačke.  Nepravilno spavanje poremećuje i vaš bioritam i rezultira time da se vaši kilogrami sporije tope.



Pronađite aktivnost u kojoj uživate. Pridružite se nekom grupnom treningu za novopečene mame i trudnice, isprobajte jogu ili vježbe u bazenu (nakon prestanka krvarenja). Tako ćete se polako vratiti u formu i imati priliku upoznati i ostale mame koje se bore s istim problemom kao i vi.  Redovito kuhajte, izbjegavajte začinjenu i masnu hranu. Uključite i partnera u svoju borbu s kilogramima. U tom vam je razdoblju potrebna sva moguća pomoć i podrška. Najbitnije od svega je da si postavite realne ciljeve i rokove. Nemojte u samo nekoliko mjeseci očekivati da ćete stati u svoje omiljene traperice koje ste nosile prije trudnoće. Dajte si godinu dana, vježbajte redovito, hranite se pravilo i spavajte kad god imate priliku i postat ćete prava fit mama. Ne dajte da vas instant i fotošopirani „rezultati“ obeshrabruju! Vjerujte u sebe i slušajte svoje tijelo!

 

To top