Filtriranje
0 kom 0

Kako kod kuće održavati formu?

Datum objave: 10.06.2020

Nekolicina je načina na koje možemo vježbati u udobnosti svog doma i velik broj ljudi to preferira naspram gužve i buke velikih teretana. Ako spadate u ovu grupu koja obožava teretanu, onda znate što vam je činiti. A ako ne spadate, donosimo vam nekoliko savjeta s kojima vaše vježbanje kod kuće može biti efikasno.

Ponašajte se kao da i jeste u teretani, odaberite sebi jedan kutak koji će biti idealan za vaše vježbanje i uredite ga po volji. Svoj fitness kutak postavite negdje gdje ima dovoljno sunčeve svjetlosti, ali i lijep pogled nije na odmet. Nabavite si kvalitetnu prostirku i nešto od osnovne opreme. Nekoliko bučica ili girja bi trebali biti dovoljni za sam početak.

Dodatan poticaj uvijek je i nova odjeća, zato si odaberite nove tajice i sportsku majicu u živim bojama, jer proljeće je tu, pa zašto i vi ne bi bili glasnik proljeća, pa makar i u vlastitom domu.

Kako je velika vjerojatnost da će vam odražavanje forme kod kuće biti manje poticajno nego da ste u grupnom treningu ili da imate trenera, naša je preporuka da pratite neki online program vježbanja, gdje nećete imati osjećaj da ste sami. Ili još bolje pozovite prijateljicu ili partnera da vježbaju s vama, međusobno poticanje i postavljanje izazova definitivno će pomoći u vašoj produktivnosti.

Ono čega se ljudi koji vježbaju kod kuće najmanje pridržavaju je kvalitetna priprema za trening. Uvijek je važno prije treninga se dobro rastegnuti i zagrijati, tako da ne zaboravite vježbe istezanja. Dobra priprema znači to da si sastavite program vježbi koje ćete raditi i na što se želite fokusirati. Ako ste početnik, važno je znati sve vježbe pravilno izvoditi, a uz današnju ponudu uputa za vježbanje koje možete naći na internetu, to neće biti problem. Između ostaloga, svaki trener će vam drage volje napraviti plan i program vježbi i uputiti vas kako da to radite najbolje i najkvalitetnije bez da sebi naškodite.

Pokušajte i to da uvijek vježbate u isto vrijeme, da si stvorite neku rutinu, koja je od velike važnosti u vježbanju, a postavite si i ciljeve da vas potiču. Pomičite te ciljeve i testirajte svoje granice, jer će vas ponavljanje uvik istih vježbi  ubrzo dovesti do toga da će vam postati dosadno, a to nikako nije ono što želite, zar ne.

Želite li smršavjeti, postavite si za cilj neku kilažu i potrudite se održavati svoj plan. Prehrana je također od važnosti, tako da si napravite i plan zdrave prehrane pri treniranju, te si i tako tim putem dajte dodatan poticaj.

Ako kod kuće imate neku spravu za vježbanje ili ste u mogućnosti nabaviti je, to bi bilo idealno. Sprave omogućavaju povećanje efikasnosti, a definitivno su i zabavnije. Tako da sobni bicikl i ergometar ili bilo koja druga sprava, bi bili idealni za rekreaciju, ali i za kvalitetno održavanje forme.

Kad god je moguće, iskoristite svaki trenutak za rekreaciju. Koristite stepenište umjesto lifta, šetajte i budite kreativni.  Kućanski poslovi mogu postati super zabavni uz kombinaciju vježbi. Primjerice, čišćenje pećnice dok ste u čučnju, ako pravilno izvodite vježbu, definitivno će spojiti ugodno s korisnim. Uz to, ionako ste kod kuće i ne morate se bojati toga da vas netko vidi. Smijte se, opustite se i uživajte.

To top