Filtriranje
0 kom 0

Trčanjem protiv celulita

celulit
Datum objave: 13.05.2019

Sunce se penje sve više na nebu, dok je odjeće na nama sve manje. Vrijeme je da ogolimo naše ruke i noge i cijelom svijetu pokažemo taj divni celulit. Da, sve ga imamo, i one mršave i one punije i jednostavno moramo naučiti s njim živjeti, ali i kako se boriti protiv njega. Vrijeme da ga smanjimo i probudimo one lijene mišiće nogu, bedara, stražnjice i ruku. Celulit i višak vode u tijelu između ostalog postoje i da nas sjete koliko smo samo u one zimske dane mazali maslaca na kruh, uživale u slasnim grickalicama, kolačima i silnom za dobru figuru „zabranjenom voću“! Pa neka smo! Preuzimamo krivnju i krećemo s „kaznom“ koja se sastoji od pravilne ishrane, tjelovježbe i malo „kozmetike“. To je sveti trojac za savršene noge, bedra i stražnjicu.

  • Prehrana

Maleni ustupci mogu učiniti čudo za vaše tijelo. Za početak izbacite alkohol i gazirana pića te ih zamijenite vodom i čajevima. Čaj od peršina odličan je i jeftin način da pokrenete limfu u vašem tijelu i iz njega izbacite nakupljenu vodu, celulit i toksine. Smanjite količinu soli, šećera i začina koje dodajete u hranu. Manje grickajte kolače, a više zdrave krekere i sezonsko voće. Lubenice, banane, breskve, jagoda, ananas i rajčice obavezno trebaju biti na vašem meniju.

  •  Vježba

To je dio koji nam je najteži, ali barem 4 sata vježbe tjedno moglo bi donijeti odlične rezultate. Ako ne volite ići u teretanu ili vježbati u javnosti, vježbajte on line, potpuno besplatno iz svog doma.  Vježbanjem se ne možemo potpuno riješiti celulita, ali ga možemo smanjiti! Vježba je jedan od najvažnijih načina da se smanji celulit, ne samo zato što uzrokuje sagorijevanje kalorija, već i zato što potiče cirkulaciju i potiče učvršćivanje kože. Postoje dva faktora koji određuju je li vrsta vježbe učinkovita protiv celulita. Sposobnost vježbanja za smanjenje celulitne masti , bilo izravnim sagorijevanjem kalorija tijekom vježbanja ili poticanjem dugoročnih metaboličkih promjena koje rezultiraju sagorijevanjem kalorija tijekom cijelog dana. I sposobnost vježbanja da osigura mehaničku stimulaciju fibroblastima (stanice koje proizvode kolagen i elastin), adipocitima (masnim stanicama), krvnim i limfnim žilama. Vrlo je lako procijeniti koliko brzo sagorijevate kalorije i koliko ta vježba utječe na vaš metabolizam: što više povećate broj otkucaja srca i brzinu disanja, to više kalorija trošite. Trening visokog intenziteta nadmašuje vježbe s niskim intenzitetom: sagorijeva kalorije brže tijekom  vježbanja, uz značajno povećanje metabolizma nakon vježbanja.

Pilates, Yoga, spori trening, spori biciklizam ili sporo plivanje sagorijevaju vrlo malo kalorija i osiguravaju vrlo malo mehaničke stimulacije, pa će imati minimalan učinak na celulit. Brzo hodanje, hodanje uzbrdo, planinarenje, pa čak i sporo trčanje osiguravaju intenzivniju mehaničku stimulaciju i više sagorijevanja kalorija.  Trening visokog intenziteta (HIIT), čučnjevi,  power plate koji osigurava vrlo intenzivnu mehaničku stimulaciju, te intenzivni sportovi kao što su košarka, nogomet, rukomet, odbojka i vaterpolo idealni su za borbu protiv celulita. Ipak, najbolji način da se riješite celulita je brzo trčanje!

MODA TRČANJE TRENING

  • Masaže&Kozmetika

Ovisno o financijskim mogućnostima, idealno bi bilo kombinirati paket masaža ručne limfne drenaže i intenzivnog treninga. Ako si pak to ne možete priuštiti postoji hrpa proizvoda iz „kućne“ radinosti koja vam može pomoći! Zapamtite, ni jedna skupa krema vam neće pomoći da celulit nestane.  Napravite piling od kave, drenirajte noge mokrim ručnicima ili valjajte staklenu bocu piva stopalima. Sve su to mali trikovi kojima ćete olakšati svoje noge. Ako pak anticelulitnu kremu primjenjuje neposredno prije ili nakon vježbanja, rezultati su izraženiji.

 

Ako rezultati ne dođu brzo nemojte odustati, to samo znači da se borite s opasnijim neprijateljem, tj. da je vaš celulit dublji i tvrdokorniji! Rezultati neće izostati, a kada ih vidite osjećat ćete se kao najsretnija žena na svijetu!

 

 

To top