Filtriranje
0 kom 0
žene i djevojke u sportu

ONA ruši granice

adidas jakna
Datum objave: 26.02.2019

Kakve bi bile reakcije vaše okoline da kažete kako četvrtkom navečer s Majom igrate nogomet? Proglasili bi vas ludom ili muškobanjastom, zar ne? Pa koja „normalna“ žena uopće gleda, a kamo li razumije i igra taj muški sport! Slično bi vas promatrali da ste spomenuli judo, karate, dizanje utega, hokej, ronjenje, boks, biciklizam, auto utrke… Zapravo, popis sportova stereotipno vezenih za muškarce je dugačak! she break bariers

Zamislite samo kakav su hladan tuš doživjeli svi za vrijeme prime time termina tijekom NBC-ove nedjeljne noći nogometa kada je premijerno pušten Adidasov spot „Ona ruši granice“ kao najava inicijative kojom ovaj prestižni sportski brand želi srušiti prepreke s kojima se suočavaju žene i djevojke u sportu! Možemo samo zapljeskati i reći – Bravo Adidas!

Možda će se marketinškim stručnjacima ovo činiti kao sjajno osmišljena kampanja koja će Adidasu donijeti samo veću popularnost i zaradu, ali za žene u sportu ovo je hvale vrijedan istup. Sufražetkinje. Sportski feminizam. Heroj ulice. Svjetlo na kraju tunela. Adidas je ženama u sportu sve to! Žene se u sportu, kao i u poslovnim okruženjima, suočavaju s mnoštvom prepreka. Kada na to ukažu neke od najutjecajnijih sportašica današnjice s glazbenikom Pharrellom Williamsom koji ima ulogu pripovjedača u spotu, sportski svijet stane na trenutak i zamisli se.  Da uistinu misli ozbiljno Adidas je objavio otvoreno pismo svojim zaposlenicima i zajednicama diljem zemlje. U pismu se pozivaju svi da se pridruže stvaranju budućnosti ženskog sporta. Njihov cilj je omogućiti pristup, ukloniti stereotipe i riješiti nejednakost za sportašice sve dobi i na svim razinama.

MODA TRČANJE TRENING

Ako ste malo pozornije pratile društveni angažman ovog brenda, inicijativa She Breaks Barriers  dolazi kao nastavak #creatorsunite kampanje pokrenute u kolovozu 2018.,  koja je imala za cilj poticanje, stvaranje i podršku novoj generaciji sportaša i kreatora. Adidas nas je suočio i s poražavajućom statistikom koja kaže kako do 14. godine djevojčice napuštaju sport 1,5 puta brže od dječaka, a do 17 godina, 51% djevojčica koje su sudjelovale u sportu su prestale jer nemaju osjećaj da tamo pripadaju i ne vide budućnost u sportu, dok 73% odraslih u SAD-u vjeruje da srednje škole i koledži pružaju bolju podršku sportskim programima za dječake. Adidas je podigao glas na sve stereotipe i one koji misle kako djevojčice i dječaci nemaju iste predispozicije za sportski razvoj. Inicijativu su podržale mnoge sportske ustanove diljem svijeta, poput Global Sport Institute (GSI) na Državnom sveučilištu u Arizoni koji će se boriti za  jednakost žena u sportu i jednake plaće. Adidas će biti i nacionalni partner Girls on the Run do 2021. godine, kako bi srušio prepreke u sportu, potičući djevojčice da hrabro slijede svoje snove kroz snagu sporta.

adidas žena

Stoga se nemojte osjećati zapostavljeno, nesigurno ili misliti da ne pripadate na sportske terene. Nemojte misliti da u nogometu smijete biti samo navijačica u kockastom dresu! Igrajte ga, hrvajte se, jurite biciklom off road i pomičite svoje sportske granice!

Vi ste ona koja to može!

To top
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

U slučaju da ne želite da naša stranica učitava kolačiće odaberite ˝Odbijam kolačiće˝, no želimo Vas obavijestiti da će u tom slučaju naša stranica raditi otežano te Vam se možda neće učitati svi željeni sadržaji.

Google maps
Live chat
Sendgrid

Google Analytics

Google Tag Manager