Filtriranje
0 kom 0

Deset savjeta za žene s pretrpanim rasporedom

Datum objave: 11.12.2019

Feministički pokret, paljenje grudnjaka i borba za ženska prava nepovratno su promijenili  žensku svakodnevicu, i na tome smo zahvalne svim ženama koje su nam to omogućile. Većina žena danas žonglira između karijere i poslovnih obaveza, djece i obiteljskih obaveza, ženska svakodnevica je užurbana i ponekad imate osjećaj da ste u centrifugi koja nema namjeru stati.

Donosimo vam deset savjeta kako si olakšati, stati na loptu, shvatiti da vrijeme ide prebrzo i da nije sebično staviti samu sebe ne prvo mjesto. Važno je i naučiti se nositi sa stresom, tihi ubojicom modernog doma.

Pa krenimo sa savjetima. Prva četiri su vezana za poboljšanje fizičkog zdravlja.

  • TJELOVJEŽBA: Ne zanemarujte svoje tijelo, iako imate nedostatak vremena i živite užurbano, potrudite se voditi brigu o svom tijelu. Vježbajte minimalno tri puta tjedno, ili se barem potrudite biti u pokretu, ako vam nedostaje vremena za trening. Hodajte do posla, ostavite auto u garaži kad god to možete, sjednite na bicikl. Iako vam je tjelovježba često zadnja na popisu, nemojte zaboraviti da se radi o vašem zdravlju. Stavite cijelu obitelj u pokret. Više vremena provodite u prirodi, a manje pred ekranima. Ne zaboravite kako ste upravo vi glavni model kojeg vaša djeca oponašaju.
  • ZDRAVA PREHRANA: Potrudite se jesti što zdravije, u nedostatku vremena često naša prehrana pati. Lakše je zgrabiti nešto s nogu i iz pekare, no ne zaboravite da je to gorivo za vaše tijelo. Kuhajte na način da vam to ne predstavlja obvezu, već zadovoljstvo. Isprobavajte zdrave repete, budite kreativni i nikako ne preskačite glavne obroke, posebice ručak i večeru.
  • HIDRACIJA: Pijte dovoljno vode, kontrolirajte unos kofeina i gaziranih sokova, vaše tijelo će vam biti zahvalno. Dozirajte alkohol i jako zaslađena pića. Zima je, uživajte u čajevima i zdravim sokovima iz vlastitog sokovnika.
  • DOVOLJNO SNA: Nije potrebno puno objašnjavati kako funkcioniramo neispavani. Razdražljivost, gubitak fokusa, neučinkovitost, usporavanje metabolizma, starenje kože i ružni podočnjaci samo su neke od nuspojava manjka sna. Idite na vrijeme u krevet, smanjite količinu gledanja u ekran mobitela i spavajte minimalno 8 sati.
  • VRIJEME ZA SEBE: Potrudite se uhvatiti barem dvadesetak minuta mira i samoće dnevno. Meditirajte, ili samo prilegnite i reflektirajte svoje misli. A barem jednom u dva tjedna počastite se masažom ili nečim što će vas dodatno opustiti. Iskoristite vikend za kraće putovanje ili bijeg u prirodu, čitajte, slušajte glazbu ili se posvetite nekom hobiju.
  • SOCIJALIZACIJA: Znanstveno je dokazano da bi se žene trebale družiti sa svojim prijateljicama barem dva puta tjedno, jer im to donosi zdravstveni benefit. Stoga ne odbijajte pozive na čašu vina, znanstvenici su dokazali da je to za vaše dobro.
  • DOBRA ORGANIZACIJA I POSTAVLJANJE PRIORITETA: Kako bi ipak nešto od navedenih stvari uistinu i stigli uvrstiti u svoj već natrpani raspored bitno je dobro se organizirati i postaviti prioritete. Postanite sama sebi prioritet.
  • POSTAVLJANJE REALNIH CILJEVA: Žene su sklone postavljanju nerealnih ciljeva i ispunjavanju hrpe stvari odjednom. Žele biti uspješne majke, žene, prijateljice, ali i imati uspješnu karijeru.  Njegujte svoju ambiciju i budite najbolja verzija sebe ali ne u tolikoj mjeri da vam postavljeni plan izaziva konstantan stres. Dopustite si nekada i da pogriješite. Nemojte biti stroge prema samoj sebi.
  • SEKS: Iako je na posljednjem mjestu svakako nije ništa manje bitan od svih ostalih savjeta. Ništa ne tjera stres i ne podiže hormon sreće kao dobar orgazam. Začinite svoj seksualni život i ne dopustite da vam zbog obaveza i pretrpanog rasporeda veza preraste u rutinu.

 

MODA TRČANJE TRENING

To top
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

U slučaju da ne želite da naša stranica učitava kolačiće odaberite ˝Odbijam kolačiće˝, no želimo Vas obavijestiti da će u tom slučaju naša stranica raditi otežano te Vam se možda neće učitati svi željeni sadržaji.

Google maps
Live chat
Sendgrid

Google Analytics

Google Tag Manager